Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ GAY PRIDE

Posted by Β.Π. Τρίτη, Ιουνίου 14, 2016
«Την ημέρα του Gay Pride μου ζήτησαν από ραδιοφωνικό σταθμό να μιλήσω, αλλά τους είπα ότι δεν συμφωνώ. 
Δεν είμαι περήφανος που είμαι ομοφυλόφιλος.
Κανείς δεν μπορεί να είναι περήφανος για το τι κάνει στο κρεβάτι του. Είναι σαν να λες ''είμαι περήφανος που έχω αυτιά''.
Δεν μπορείς να είσαι περήφανος επειδή είσαι θηλαστικό ή επειδή έχεις δύο αυτιά.
Περήφανος μπορείς να είσαι για....
χίλια δύο άλλα πράγματα. 
Θα μου άρεσε να νιώθω περήφανος για τον εαυτό μου για κάποια ανθρώπινα χαρακτηριστικά μου. 
Δεν νιώθω περήφανος που είμαι gay, ούτε εσύ πρέπει να νιώθεις περήφανος που είσαι straight. 
Να είσαι περήφανος επειδή είσαι τίμιος, καλός άνθρωπος, ή καλός πατέρας»


Χρήστος Σιμαρδάνης
ένας υπέροχος, αξιοπρεπής κύριος
  • Blogroll

  • Blog Archive