Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

Ενα μέηλ γεμάτο απόγνωση λάβαμε πριν λίγο στην ηλεκτρονική  διεύθυνση του Κινήματος Δεν Πληρώνω (epitropes2010@gmail.com).

 Ο συμπολίτης μας, μετά πό τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε, εξέφρασε το μεγάλο παράπονο πως σε μεγαλολαμόγια χαρίζουν εκατομμύρια και σε αυτόν που κυριολεκτικά δεν έχουν να φάνε, το ανάλγητο κράτος, μέσω της κρατικής εταιρίας που εκμεταλλεύεται τα διόδια Μαλγάρων εξαντελεί την αυστηρότητα του.
 "Αν δώσουμε τα 100 ευρώ,  στην κρατική εταιρία των διοδίων, δεν θα έχουμε να φάμε" είπε στον συναγωνιστή του Κινήματος Δεν Πληρώνω, που τον πήρε τηλέφωνο, ο φιλος και συναγωνιστής Γιώργος Σ.

Αφού ενημερώθηκε για τα δικαιώματα του παραμένουμε σε επαφή για ότι χρειαστεί.

Παραθέτουμε το μέηλ που λάβαμε: 

Εμενα, για 2€ που δεν ειχα πραγματικα, στα Διοδια των Μαλγαρων, μου εστειλαν στην αρχη να πληρωσω 40€ και τωρα 100€. Τους εστειλα με φαξ τα απαραιτητα εγγραφα που αποδεικνυουν οτι ειμαι ανεργος με παιδι και εχω και 67% αναπηρια
Μου ειπαν μεχρι το Σεπτεμβρη θα περασει απο συμβουλιο η υποθεση μου. Ελα που με πηρε εχθες ενας υπεύθυνος των διοδιων τηλ και μου ειπε να καταθεσω τουλαχιστον τα 40€ για να μη περασω το συμβουλιο γιατι λεει εκει δε θα μου την χαρισουν και θα πανε τα 100€ στην εφορια. Τι να κανω βοηθηστε καποιος που ξερει τι να κανω;;; Σας παρακαλω αν ξερετε κατι βοηθηστε με. 
Ευχαριστω περιμενω νεα σας. Το τηλέφωνο μου είναι .......

Γιώργος Σ.
  • Blogroll

  • Blog Archive