Δευτέρα 6 Μαΐου 2013

ΕΚΟΨΑΝ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΡΕΥΜΑ ΣΕ ΑΜΕΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΧΡΗΣΗ ΙΝΣΟΥΛΙΝΗΣ

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Δευτέρα, Μαΐου 06, 2013
Η ΔΕΗ συνεχίζει να δείχνει το απάνθρωπο κυνικό πρόσωπο ενός στυγνού επιχειρηματία. Αντί να λαμβάνουν υπόψιν τους τις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων, μιας που είναι αποκλειστικοί διαχειριστές ενός κοινωνικού αγαθού, όπως είναι το ηλεκτρικό ρεύμα, κόβουν το ρεύμα σε οικογένειες  ΑΜΕΑ ακόμη και με ινσουλίνες που διατηρούνται μόνο σε ψυγείο.
Στο Κίνημα Δεν Πληρώνω έχουμε δεχτεί χιλιάδες καταγγελίες από ανάλογες περιπτώσεις.  Αυτές είναι περιπτώσεις που σε μια ευνομούμενη πολιτεία θε έπρεπε να έχει ήδη παρέμβει ο εισαγγελέας...

Δείτε ένα μήνυμα που λάβαμε μέσα στο Πάσχα:

"Καλησπέρα σας!
Χθες μου έκοψαν το ρεύμα. Δυστυχώς δεν μπορώ να το επανασυνδέσω. 

Αν και σήκωσα τους διακόπτες και τα καλώδια που καταλήγουν στις φάσεις είναι όλα στη θέση τους, ρεύμα δεν έχω. 
Υποθέτω πως έχουν αφαιρέσει κάποιο επιπλέον καλώδιο ή κάποια ασφάλεια.
 Για κολώνα το θεωρω δύσκολο καθώς διαμένω σε πολυκατοικία με αρκετά διαμερίσματα.
Είμαι ΑΜΕΑ και αναγκάστηκα να φύγω από το σπίτι καθώς έχω φάρμακα στο ψυγείο τα οποία αν χαλάσουν δεν ζω ούτε μια μέρα χωρίς αυτά (ινσουλίνες).
Μαζί με τη γυναίκα μου φιλοξενούμαστε προσωρινά σε φιλικό σπίτι στη Φθιώτιδα. Κοινώς γίναμε φυγάδες ...

 :(
Υπάρχει κάποια περίπτωση να μπορέσετε να πάτε μήπως επιτύχετε επανασύνδεση?

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά."


  • Blogroll

  • Blog Archive