Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

"Ζω με το φως των κεριων και πολλες φορες δεν εχω ουτε αυτά να αγορασω!"

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Τρίτη, Ιουλίου 29, 2014
Αγαπητοί φίλοι του Κινήματος Δεν Πληρώνω
 
Καλημέρα ονομάζομαι Μ. Αποστολος, είμαι ανεργος από το 15/02/2013, εμενα στα Μελίσσια λογω αδυναμίας να πληρωσω το ενοικιο μου λογω ανεργιας και επειδή δεν παιρνω καποιο επιδομα εφυγα και κατεβηκα στην Κυψελη οπου εχω ένα κληρονομικο διαμερισμα για να μεινω εκει.

Όμως το ρευμα είναι κομμενο λογω χρεων.

Όπως καταλαβαίνεται είναι δυσκολο να μπορεσω να κανω καποιο διακανονισμο λογω αδυναμίας πληρωμης.
Πηγαινω σε γνωστους και φιλους καθως και στην μητερα μου για να κανω ένα μπανιο να φαω κατι όμως δεν παει άλλο.

Πηγα στην Δεη , τους ειπα ότι είμαι ανεργος αλλα μου ζητανε 300 ευρω για να μου κανουν καποια ρυθμιση .
Εγω δεν εχω μια όμως πηγα να το συνδεσω μονος μου αλλα εχουν βγαλει το καλωδιο από το ρολοι.

Τι πρεπει να κανω;


Παρακαλω πολύ απαντηστε μου το συντομοτερο.

Είμαι σε μια πολύ ασχημη κατασταση είμαι χρηστης αντικαταθλιπτικών χαπιων και όπως καταλαβαίνεται το νευρικο μου συστημα εχει χτυπησει κοκκινο.

Ζω με το φως των κεριων και πολλες φορες δεν εχω ουτε αυτά να αγορασω.

Χρειαζομαι βοηθεια ευχαριστω για τον χρονο που θα διαθεσει καποιος να διαβασει το mail μου...
Απευθύνομαι στο Κίνημα σας γιατί ξέρω την βοήθεια που προσφέρετε...

Το τηλεφωνο μου είναι....

Ευχαριστώ

Απόστολος Μ.
  • Blogroll

  • Blog Archive