Δευτέρα 29 Αυγούστου 2016

Καλημερα.
Επικοινωνω μαζι σας για να μαθω τι ακριβως χρειαζεται για να μην κοπει το ρευμα οταν υπαρχει ενα ανεξοφλητο ποσο.
Ή τι χρειαζεται να εχει καποιος ωστε να εχει την βοηθεια του Κινηματος Δεν Πληρωνω για να γινει επανασυνδεση στην περιπτωση που του κανουν διακοπη.
Σας παρακαλω μεσα απο την καρδια μου αν δεν σας κανει κοπο να επικοινωνησετε μαζι μου να με ενημερωσει καποιος.
Υπαρχει τεραστια αναγκη.
Στην οικογενεια υπαρχει μικρο παιδι και σε λιγες μερες ξεκινανε και τα σχολεια.
Και παλι σας ικετευω αν μπορει καποιος απο εσας και δεν ειναι κοπος ας επικοινωνησει καποιος μαζι μου.
Σας ευχαριστω πρωκαταβολικα και ευχομαι να εχετε καλο υπολοιπο.
Το ονομα μου ειναι
Ανδρέας Φ.
και το τηλεφωνο μου 69.........  και 22.........
Στο κινητο θα με βρειτε σιγουρα
  • Blogroll

  • Blog Archive