Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

Λάβαμε σην ομάδα του Κινήματος Δεν Πληρώνω στο fb, "Κανένα Σπίτι χωρίς ρεύμα" το παρακάτω μήνυμα:
 
Γειά σας.
 Είμαι ογκολογική ασθενής με 90% αναπηρία. 
Επιπλέον έχω 25% λειτουργία πνευμόνων κι ένα αυτοάνοσο. 
Εχω πολύ μεγάλο πρόβλημα με τις θερμοκρασίες. 
Το χειμώνα χρειάζομαι 30 C και το καλοκαίρι 19 C. παίρνω μία αναπηρική σύνταξη 500 ευρώ. Δεν έχω σπίτι. Υπάρχουν δύο σπίτια (οι ιδιοκτήτες πέθαναν και οι κληρονόμοι δεν νομίζω ότι έκαναν ακόμη αποδοχή κληρονομιάς.) 
Μου επιτρέπουν να ζω σ αυτά χωρίς να πληρώνω. 
Δεν επιτρέπεται να...
παραχωρείς σπίτι σε άτομο που δεν είναι συγγενής Α βαθμού, γιατί φορολογείσαι σαν να το νοικιάζεις.
Εκτόξευσα και στα δύο από έναν λογαριασμό περίπου 1400 ευρώ (στο ένα καίγοντας ένα σώμα λαδιού το χειμώνα και στο άλλο ανάβοντας aircondition το καλοκαίρι. 
Στο πρώτο μου κόψανε το ρεύμα και μέρα με τη μέρα θα μου κόψουν και στο δεύτερο. 
Μου λένε ότι γιά να κάνω διακανονισμό πρέπει να είναι το σπίτι στο όνομά μου.
 Είμαι πανικόβλητη και δεν ξέρω τι να κάνω. 
Πιστεύετε ότι υπάρχει άλλος τρόπος γιά διακανονισμό? Ευχαριστώ πάρα πολύ
  • Blogroll

  • Blog Archive