Τετάρτη 16 Αυγούστου 2017

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Αργυρώ Μπρατσιώτη

Μετά τα γεγονότα του Σαββατοκύριακου στο Charlottesville, Virginia, ένας πατέρας αποκηρύσσει τον ίδιο του το γιο λόγω των νεοναζιστικών του πεποιθήσεων.

Ο Pearce Tefft, πατέρας του νεαρού νεοναζί, έστειλε μια επιστολή στο Inforum (Οργανισμός έκδοσης εφημερίδων, Φάργκο, Βόρεια Ντακότα), στην οποία διευκρινίζει ότι...
η οικογένεια δεν έχει ιδέα από πού πήρε ο γιος του, ο Peter τις ρατσιστικές του πεποιθήσεις.

«Εγώ, μαζί με όλα τα αδέλφια του και ολόκληρη την οικογένειά του, θέλω να αποκηρύξω την άθλια, γεμάτη μίσος, ρατσιστική ρητορική και τις πράξεις του γιου μου», έγραψε ο Tefft, διευκρινίζοντας ότι σίγουρα δεν έμαθε τέτοιες αξίες στο σπίτι.

"Έχω μοιραστεί το σπίτι και την εστία μου με φίλους και γνωστούς από κάθε φυλή, φύλο και θρησκεία. Έχω διδάξει σε όλα τα παιδιά μου ότι όλοι οι άνδρες και οι γυναίκες δημιουργούνται ίσοι. Ότι πρέπει να αγαπάμε ο ένας τον άλλο ", συνέχισε. Ωστόσο, αναγνώρισε ότι ο Peter επέλεξε ένα άλλο μονοπάτι.

Η οικογένεια παρέμεινε σιωπηλή, αλλά ο Tefft είπε ότι αυτά τα πρόσφατα γεγονότα τους έκαναν να βγουν εκτός ορίων. Το να παραμείνουν σιωπηλοί πίστευε ότι θα ήταν λάθος.

"Ήταν η σιωπή των καλών ανθρώπων που επέτρεψαν την άνοδο των Ναζί την πρώτη φορά και είναι η σιωπή των καλών ανθρώπων που τους την επιτρέπει και τώρα", έγραψε.

Συνέχισε να λέει ότι ο γιος του δεν είναι πλέον ευπρόσδεκτος στο σπίτι τους ή σε οικογενειακές συγκεντρώσεις μέχρι να αποκηρύξει το μίσος. Λόγω των πεποιθήσεων του Peter στοχοποιούνταν οι συγγενείς του, οι οποίοι θεωρούνταν ένοχοι λόγω της συσχέτισής τους με τις αντιλήψεις του Peter.

Ο πατέρας του θυμήθηκε μια εποχή που ο γιος του αστειεύτηκε: "Δεν είναι ότι εμείς οι φασίστες δεν πιστεύουμε στην ελευθερία του λόγου. Μπορείτε να πείτε ό, τι θέλετε. Απλά θα σας ρίξουμε σε φούρνο ", θυμάται ο Tefft.

"Θα πρέπει να βάλεις και εμάς στο φούρνο. Σε παρακαλώ, γιε μου,αποκήρυξε το μίσος ", είπε ο πατέρας κλείνοντας.

 Ο Jacob Scott, ανιψιός του Peter, δήλωσε στο τοπικό πρακτορείο ειδήσεων WDAY 6: "Εν ολίγοις, απορρίπτουμε και αυτόν, γιατί εξαπέλυσε βίαιες απειλές ενάντια στην οικογένεια, και την ειδεχθή ιδεολογία του. Είναι ένας μανιακός, έχει απομακρυνθεί από όλους μας. Κατέβηκε σε κάποια τρελή διαδικτυακή κουνελότρυπα και έγινε τρελός ναζιστής. Μας φοβίζει όλους, δεν αισθανόμαστε ασφαλείς γύρω του και δεν ξέρουμε πώς έγινε αυτό. Ο παππούς μου αισθάνεται ιδιαίτερα θλιμμένος, σαν να αποτύχει ως πατέρας. "

















ΠΗΓΗ

  • Blogroll

  • Blog Archive