Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

Στη μνήμη της Βασιλικής Νατσακάκου

Posted by ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ TΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ Πέμπτη, Ιανουαρίου 18, 2018

''Τη Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018 συμπληρώνονται 3 χρόνια από το θάνατο της μητέρας μου Βασιλικής Νατσακάκου. 
 Η μαμά μου υπήρξε μέλος του Κινήματος Δεν Πληρώνω, και συμμετείχε όσο μπορούσε, σε δράσεις ενάντια στο κλείσιμο των νοσοκομείων άλλα και σε δράσεις υπέρ μιας πιο 'κοινωνικής' ΔΕΗ. Παράλληλα, αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα υγείας που την κρατούσαν εκτος κάποιων δράσεών μας.  
Η μητέρα έδωσε μια σκληρή μάχη με την υγεία της, αλλά τελικά δε τα κατάφερε.
Ευχαριστώ θερμά τους συναγωνιστές μου που στάθηκαν δίπλα μου και με πήραν τηλέφωνο από τη πρώτη στιγμή!  Με τη παρουσία τους οι συναγωνιστές μου τίμησαν τη μητέρα μου, τους δικούς μου και έμενα.   
Την Κυριακή θα γίνει ένα τρισάγιο στη μνήμη της στο Κοιμητήριο του Βύρωνα.
Ευχαριστώ όσους μου συμπαραστάθηκαν τότε και τώρα.
Ευχαριστώ συναγωνιστές και φίλους.''

Μαρία Νατσακάκου
 ....

ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ Η ΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΝΑΤΣΑΚΑΚΟΥ




  • Blogroll

  • Blog Archive